wtorek, 4 listopada 2014

2

-Może jest od Hadesa ?-powiedziała Annabeth szeptem do Percy'ego - Bardzo możliwe. Zadaj jej kilka pytań. Wtedy się dowiemy co myśli.- Odszeptał Percy. -No więc Shadow ,co najczęściej robisz ,co lubisz robić?-Annabeth zapytała przyglądając się uważnie - Eee, lubię przebywać sama, ponieważ większość ludzi to idioci.. -Często uciekam z lekcji do lasu ,to mnie odpręża- wyznałam - Ohh. No dobrze. Zauważyłam, ze ubierasz się na czarno, tak wygląda codziennie twój strój czy taki "spontan" dzisiejszy? - zapytała ponownie. -Często się tak ubieram ,po prostu lubię czarny .-spuściłam głowę w dół ,czuję się jak na przesłuchaniu . - Wiesz kto to Hades? - zapytała mnie. -Tak ,słyszałam o nim na lekcji historii. - Dasz radę nam odpowiedzieć co o nim myślisz czy wolisz teraz odpocząć?            
 -Chciałabym zostać sama.-powiedziałam - Wolałabym aby jednak Percy z Tobą został. Dobrze?
 -Ok.- Annabeth wyszła, a ja zostałam tylko z Percym. Usiadł na łóżku i spojrzał mi w oczy . - Dobrze się czujesz? - zapytał mnie. -Nie jest źle .-uśmiechnęłam się lekko - Spróbuj zasnąć. Pomyśl, ze mnie tu w ogóle nie ma. - nie odezwałam się już do niego ,odwróciłam się i zasnęłam .Obudziłam się po mniej więcej godzinie. Nie było już nikogo ,wstałam i wyszłam na zewnątrz .Był już wieczór, mimo to było bardzo ciepło. Usłyszałam śmiechy ,poszłam w tamtą stronę ,skąd dochodziły. Zobaczyłam Annabeth w towarzystwie rudej dziewczyny, była mniejsza od niej. -Myślisz że ta przepowiednia dotyczy jej ? Pasuje na dziecko Hadesa .-Annabeth powiedziała do dziewczyny. - Bardzo prawdopodobne że nim jest .. - odpowiedziała jej. Nadepnęłam na coś i syknęłam ,spojrzały na mnie potem na siebie . -O co chodzi z tą przepowiednią?-zapytałam z rumieńcami na twarzy. Z rudowłosej wydobył się zielony dym i wypowiedziała słowa
- Dziecko Hadesa do obozu przybędzie , jego osobowość zagadką będzie.
 Panu Podziemi hełm cenny zaginie   ,tylko ono odnaleźć go może by nie pogrążyć herosów w wiecznej trwodze. Skrzydlaty przyjaciel pomoże mu by zginąć nie mógł  w pastwie burz. 

2 komentarze:

  1. http://kraina-fanfiction.blogspot.com/
    ZAPRASZAM NA NOWY SPIS FANFICTION !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Logana!!<3 I to opowiadanie :)
    Tylko moja droga pisz dłuższe rozdziały, bo są piękne, ale krótkie :) Czekam na następny i zapraszam do mn. Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sb kom. :0
    http://lost-in-their-own-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń